Διερεύνηση παραγόντων μη συμμετοχής εκπαιδευτικών σε προγράμματα Erasmus Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Αποτίμηση

Σχέδιο Δράσης: Διερεύνηση παραγόντων μη συμμετοχής εκπαιδευτικών σε προγράμματα Erasmus

Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Συντονιστής Δράσης: Κούρτης Γεώργιος

Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Ζαραβίνας Μιχαήλ – Βασιλοπούλου Γρηγορία _____________________________________________________________________________________

Η δράση εξελίχτηκε ομαλά με σημαντικό ενδιαφέρον και ανταπόκριση των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας.

Επιτεύχθηκε ο στόχος της διερεύνησης των παραγόντων που λειτουργούν αποτρεπτικά για τη συμμετοχή σε προγράμματα Erasmus. Από τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί ουδέποτε έχουν ενημερωθεί από κάποιον επίσημο φορέα για τα προγράμματα Erasmus, ώστε να γνωρίζουν διαδικασίες και πιθανά οφέλη για τους ίδιους, τους μαθητές και το σχολείο. Επιθυμούν να επιμορφωθούν, αλλά διαφαίνονται επιφυλάξεις όσον αφορά τον εκτιμώμενο επιπλέον φόρτο εργασίας και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, ενώ η παροχή κάποιων επιπλέον οικονομικών κινήτρων φαίνεται πως θα λειτουργούσε αρκετά θετικά στην άμβλυνση των αποτρεπτικών παραγόντων.

Προτείνεται η μελλοντική ανάληψη πρωτοβουλιών εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων, ώστε να κληθούν αρμόδιοι για επιμόρφωση και αναλυτική παρουσίαση των σχετικών διαδικασιών ή/και συμπράξεις με σχολεία που έχουν αναλάβει προγράμματα Erasmus. Σε περίπτωση που συνεχίζει να μην υφίσταται συμμετοχή σε προγράμματα Erasmus, προτείνεται η διεξαγωγή νέας έρευνας ώστε να επαναξιολογηθούν οι αποτρεπτικοί παράγοντες ή να διερευνηθούν πιθανοί νέοι.

Λεπτομέρειες εδώ

Πρόσθετες πληροφορίες