Εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας η-τάξη

  • Εκτύπωση

Σχέδιο Δράσης: Εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας η-τάξη για τα μαθήματα: Άλγεβρα Β΄ Λυκείου - Φυσική Γενικής Παιδείας Β΄ Λυκείου

Λειτουργία: Παιδαγωγική και μαθησιακή

Άξονας 1: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Δείκτης: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας

Συντονιστής Ομάδας Δράσης: Κωστόπουλος Γεώργιος

Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Δρέλλιας Παναγιώτης (ΠΕ03) - Θεοδωρόπουλος Ιωάννης (ΠΕ04.01)

- Μπλαχούρας Χριστόφορος (ΠΕ03) - Τάχα Ουρανία (ΠΕ03) ___________________________________________________________________________________

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

Η υλοποίηση του σχεδίου δράσης είχε ως στόχο την υποστήριξη και ενίσχυση της διδασκαλίας με την αξιοποίηση της σύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας η-τάξη.

Δημιουργήθηκαν τα ηλεκτρονικά μαθήματα «Άλγεβρα Β’ Λυκείου» και «Φυσική Β’ Λυκείου». Από τους 78 εγγεγραμμένους μαθητές στη Β’ τάξη, εγγράφηκαν στα ηλεκτρονικά μαθήματα 55 και 71 μαθητές αντίστοιχα. Επίσης, δημιουργήθηκαν 4 ομάδες, ανάλογα με το τμήμα κάθε μαθητή (Β1, Β2, Β3, Β4). Όσον αφορά στο υλικό των μαθημάτων, δημιουργήθηκαν από τους διδάσκοντες των μαθημάτων και αναρτήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους εργασίες, ασκήσεις και διάφορα έγγραφα (φυλλάδια θεωρίας και ασκήσεων, διαγωνίσματα κ.ά.). Τα έγγραφα ομαδοποιήθηκαν σε κατάλληλους φακέλους και καταλόγους. Οι ασκήσεις που δημιουργήθηκαν ήταν διαφορετικών τύπων με δυνατότητα αυτόματης απάντησης από τους μαθητές. Παράλληλα, μέσω του εργαλείου «Ανακοινώσεις» οι διδάσκοντες ενημέρωναν τους μαθητές για διάφορα θέματα σχετικά με τα μαθήματα.

Λεπτομέρειες εδώ