Προετοιμασία & Υποστήριξη των μαθητών για Συμμετοχή στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας 2022

Δράση: Προετοιμασία & Υποστήριξη των μαθητών για Συμμετοχή στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό          Βιολογίας 2022

Συντονίστρια Δράσης: Βασιλοπούλου Γρηγορία

Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: Ζαραβίνας Μιχάλης - Τσίντζου Μαριάνα __________________________________________________________________________________

Ανάπτυξη εξαιρετικής συνεργασίας μεταξύ Εκπαιδευτικών & Μαθητών παρά τις αντίξοες συνθήκες λόγω Covid-19.

Ενεργός συμμετοχή και ικανοποίηση των μαθητών από τα αποτελέσματα. Ανάρτηση της δράσης στην ιστοσελίδα του σχολείου προκειμένου να επιτευχθεί η διάχυση καλών πρακτικών στην κοινότητα. Βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί 3 = Σε μεγάλο βαθμό

Ο ενθουσιασμός και η θετική προδιάθεση Εκπαιδευτικών και Μαθητών καθώς και η υποστήριξη και η ενθάρρυνση των γονέων διευκόλυναν την επίτευξη των στόχων. Συγκέντρωση Εκπαιδευτικού Υλικού και οργάνωσή του ώστε να αξιοποιηθεί και τα επόμενα χρόνια. Φωτογραφίες και Βίντεο. Κάποια από αυτά θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Σχολείου. Η συγκέντρωση του υλικού μπορεί να αξιοποιηθεί για μελλοντικές δράσεις.

Ενδοσχολική επιμόρφωση σχετική με τα σύγχρονα επιτεύγματα της Επιστήμης της Βιολογίας. Ενδοσχολική επιμόρφωση σχετική με τα οφέλη των Διαγωνισμών (καλλιέργεια εξωστρέφειας - καλλιέργεια Συμμετοχικής διάθεσης).

Λεπτομέρειες εδώ

Βιωματική μάθηση

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

Σχέδιο Δράσης: Βιωματική μάθηση

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Δρέλλιας Παναγιώτης - Κοσμά Βασιλική - Μάλαινος Χρήστος - Μηλαροκώστα Χρυσούλα - Νούλα Δροσούλα - Τάχα Ουρανία - Τσαμάκη Μαρία - Χριστοδούλου Γλυκερία _____________________________________________________________________________________________________________________ Στα πλαίσια της Δράσης πραγματοποιήθηκαν οι εξής επιμέρους δράσεις: α) Στις 04/11/2021 δύο τμήματα της Β΄Λυκείου επισκέφτηκαν το Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης στο Αγγελόκαστρο Αιτ/νίας. β) Στη 01/12/2021 και οι τρεις τάξεις του Λυκείου επισκέφτηκαν χώρους με ιστορική σημασία. γ) Στις 03/12/2021, ημέρα αφιερωμένη στα ΑΜΕΑ, τμήμα της Β΄Λυκείου πραγματοποίησε δράση στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο "Μαρία Δημάδη". δ) Στις 10 και 11/03/2022 δύο εξωτερικοί ψυχολόγοι πραγματοποίησαν βιωματική δράση με όλα τα τμήματα της Β΄Λυκείου για την έμφυλη βία. Την πραγματοποίηση των επιμέρους δράσεων διευκόλυνε η συνεργασία με τη διεύθυνση της σχολικής μονάδας και τους/τις συναδέλφους, καθώς και η υποστήριξη από αυτούς. Προτείνεται πιο συστηματική ενεργοποίηση της αλληλεπίδρασης ως μοτίβο δράσης, ενώ παράλληλα θα γίνει προσπάθεια να φέρουμε και την κοινωνία στο "δημιουργικό-βιωματικό" σχολείο, εφόσον φέτος, λόγω των ιδιαίτερων υγειονομικών συνθηκών, αυτό δεν κατέστη εφικτό.

Λεπτομέρειες εδώ

Ενίσχυση και βελτίωση των διδακτικών πρακτικών και των πρακτικών διαχείρισης της τάξης

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

Σχέδιο Δράσης: Ενίσχυση και βελτίωση των διδακτικών πρακτικών και των πρακτικών διαχείρισης της τάξης

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Λωρίδας Επαμεινώνδας - Τσαμάκη Μαρία _________________________________________________________________________________________________

Στα πλαίσια της Δράσης πραγματοποιήθηκαν οι εξής επιμέρους δράσεις: α) Στις 17 και 18/02/2022 ψυχολόγος από όμορη σχολική μονάδα έκανε βιωματική παρέμβαση μίας διδακτικής ώρας σε δύο τμήματα, ένα της Β΄Λυκείου (17/02) και ένα της Γ΄ (18/02) αντίστοιχα. Στη Β΄Λυκείου το θέμα ήταν "Η αλληλογνωριμία με τους/τις συμμαθητές/-τριες μου" και στη Γ΄ "Διαχείριση άγχους". β) Ύστερα από σχετική πρόσκληση του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Αιτ/νίας "ΟΔΥΣΣΕΑΣ", το σχολείο μας (ένα τμήμα της Γ΄) πραγματοποίησε στις 21/03/2022 δράση στο χώρο του συγκεκριμένου φορέα, όπου οι μαθητές/-τριες απασχολήθηκαν όλο το διδακτικό ωράριο της ημέρας και επεξεργάστηκαν το θέμα "Εικόνα μελλοντικού εαυτού". γ) Σε συνεργασία με το ΓΕΛ Παναιτωλίου πραγματοποιήθηκε στις 08/04/2022 βιωματικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με θέμα "Μη βίαιη επικοινωνία". Δεν έγινε καμία αλλαγή σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, ενώ την πραγματοποίηση όλων των ανωτέρω διευκόλυνε η υποστήριξη της Διεύθυνσης της σχολικής Μονάδας. Προτείνεται η συνέχιση της συνεργασίας με τις άλλες σχολικές μονάδες για τη συνέχιση των δράσεων το επόμενο σχολικό έτος, όπως και η ανάπτυξη δράσεων για τη βελτίωση των διδακτικών πρακτικών.

Λεπτομέρειες εδώ

Πρόσθετες πληροφορίες